DrewHome to przedsiębiorstwo zajmujące się budową domów szkieletowych, które spełniają nawet najsurowsze wymagania. Wszystko dzięki wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań, stosowanych z powodzeniem w innych krajach Europy. Firma działa już od ponad 10 lat głównie na terenie Śląska i Małopolski, ale przyjmuje też zlecenia z innych regionów kraju oraz zagranicy. Domy od DrewHome są energooszczędne, nowoczesne i ekologiczne.
Co wykazała wnikliwa analiza SEO witryny internetowej klienta?
Zanim specjaliści Grupy TENSE przeszli do właściwej optymalizacji, dokładnie przeanalizowali stronę klienta, aby wykryć możliwe niedociągnięcia. Witryna została stworzona z użyciem problematycznego systemu CMS, który uniemożliwiał wykonanie części zalecanych działań optymalizacyjnych. Z powodu braku możliwości uzyskania danych dostępowych do serwera FTP praca zespołu musiała ograniczyć się do elementów, które można było zoptymalizować przy pomocy panelu administracyjnego. To oznaczało dokładne prześledzenie treści opublikowanych na stronie i wprowadzenie zmian w nagłówkach, sekcji head oraz uzupełnienie ich w niezbędne słowa kluczowe.
Dobór słów kluczowych do potrzeb klienta
W wyborze właściwych fraz kluczowych liczy się przede wszystkim przewidywanie potrzeb potencjalnego klienta, czyli jakie słowa będzie wpisywał w wyszukiwarkę. W tym przypadku eksperci z Grupy TENSE postawili na takie zwroty jak: „domy energooszczędne”, „domy szkieletowe” czy „domy kanadyjskie”. Oczywiście nie mogli pominąć również wskazania lokalizacji, aby dotrzeć do klientów lokalnych, na których najbardziej zależało firmie DrewHome - były to frazy: „domy szkieletowe Śląsk” lub „domy szkieletowe małopolska”. Jako że w pozycjonowaniu ważne jest też tworzenie tzw. zwrotów „długiego ogona”, które wspomagają promocję ogólnopolską, zdecydowano się również na promocję takich fraz jak: „domy szkieletowe projekty”, „domy kanadyjskie budowa” albo „domy energooszczędne pod klucz”. Dzięki nim firma pojawiła się wysoko w wynikach wyszukiwania przy wpisywaniu bardziej sprecyzowanych haseł.
Optymalizacja strony pod kątem wyrażeń
Mając znacząco ograniczone możliwości wprowadzania zmian z uwagi na CMS strony oraz brak dostępu do silnika strony z poziomu serwera, działania zostały ukierunkowane przede wszystkim na dokładną optymalizację sekcji head. W praktyce oznaczało to:
- wprowadzenie zmian w tytułach i meta description;
- zoptymalizowanie meta tagów robots, aby roboty wyszukiwarek indeksowały tylko wartościowe podstrony witryny;
- rozbudowę i poprawę wszystkich treści w serwisie w oparciu o analizę zawartości publikowanej na stronach konkurencji;
- umiejętne nasycenie nagłówków frazami kluczowymi.
Ponadto klient posiadał również drugą witrynę o tej samej tematyce i w trakcie działań optymalizacyjnych postanowiliśmy połączyć ją z pierwszą. To wiązało się z koniecznością wprowadzenia przekierowań ze wszystkich podstron z usuwanej domeny i odświeżeniem optymalizacji na promowanej stronie, tak aby wszystkie treści stworzyły spójną całość
Jakie efekty osiągnięto za sprawą prowadzonych działań pozycjonujących stronę

Dlaczego pozycjonowanie jest ważne?
Profesjonalna optymalizacja strony internetowej to dziś konieczność – w przeciwnym razie jest ona tylko wizytówką firmy dla klientów korzystających z naszych usług. Pozycjonowanie pozwala m.in. skutecznie promować każdy biznes i zwiększyć jego rozpoznawalność. W Grupie TENSE zespół dokłada wszelkich starań, aby wpłynąć na sukces swoich klientów – to dla wszystkich największa radość i potwierdzenie kompetencji osób odpowiedzialnych za działania SEO.
Źródło: https://www.grupa-tense.pl/case-study/drewhome-com-pl/